4 апр. 2021 г.

3/անտիպ

կիսատ ես քո իսկ կրոնում,
ու քո աստվածն է արդեն քեզնից փրկվելու գանգատ անում, որովհետև խղճի մեջ փնթի ես այնքան, ինչքան նեղ՝ հպարտության, որ լցվում է գինու առաջին իսկ բաժակից ու փսխվում՝ երկրորդից։ կիսատ ես քո իսկ հավատքում․ անմահությանը հավատալով՝ անամոթ ես ապրում, մատաղ կյանքը զոհածի վկայությամբ՝ ապրելու օր ես մուրում, ու ոչ քո իսկ կրոնի, քո իսկ աստծուց, մուրում ես տունդ, որդուդ, ․․․ աստծուդ խլած թշնամուց։ ․․․ կիսատ ես քո իսկ ես-ում, ու ինձ էլ ես կիսատում, բայց թեկուզ կրոնդ խորթ է ինձ և հարազատ չէ աստվածդ, իմն ես դու և իմն է ամոթդ

© Տիգրան Գորշ / անտիպ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Գորշի եռանկյուն

Խորհրդանիշ՝ Բարձրագույն Ես-ի, նույնն է՝ ինքնարարի, նույնն է՝ երրորդ մեկի։ Կազմված է հայերեն երեք «ի» տառերից, որոնք արտահայտում են ինքնաճանա...